poniedziałek, 23 marca 2015

Moja przygoda z tv.


 Ciągle stawiam sobie nowe cele i wyzwania domowe jak i zawodowe. Myślę co mogę zrobić aby rozwijać się zawodowo. Poszukuję ...... I właśnie chciałabym podzielić się z Wami moimi zawodowymi poszukiwaniami. W marcu wzięłam udział w programie telewizyjnym emitowanym w Polsat Cafe - "Kolacja z szefem". To była niezwykła przygoda. Kilka dni zdjęciowych, stres i adrenalina. Nie byłam pewna czy powinnam wziąć udział w tym programie, wiedziałam jak bardzo ten krok jest odpowiedzialny dla mnie i mojej rodziny. Myśl o kompromitacji.....ale raz kozia śmierć. Dziś wiem że, może mogło być lepiej ale .... nie da się już tego cofnąć i z perspektywy czasu  nie chciałabym nic zmieniać.

Oceńcie sami. " Kolacja z szefem " odcinek 13 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz