niedziela, 25 listopada 2012

JESIENNA SŁOTA



Dzisiejszy dzień nie należy do zbyt optymistycznych, zimno, ciemno , mglisto i całkowicie przygnębiająco. Lubię każdą porę roku ale bez słońca jakoś nie umiem funkcjonować. Uwielbiam słoneczne ,złociste oblicze naszej polskiej jesieni. Wiem, wiem jak każdy Polak zaczynam marudzić więc przyjmuje opcje: jest zimno, deszczowo, szaro i mgliście, bo taka jest właśnie jesień i nic tego nie zmieni. Udało mi się kilka dni temu wygospodarować troszkę czasu i złapać doskonałą,słoneczną chwilę na spacer do lasu z całą rodzinką. Bardzo blisko mojego nowego domu rozciąga się duże pasmo leśne. Miejsce to zniszczone jest niestety przez tysiące ludzkich stóp i bardzo zaśmiecone ale przyroda i tak potrafi ukryć te niedogodności ukazując piękno jesiennej pory roku. Bardzo brakuje mi bliskości natury którą, pozostawiłam w swoim najpiękniejszym miejscu  na pomorzu jaki jest Kalwaria Kaszubska. Tęsknie za moim domem otoczonym zagajnikiem leśnym pełnym prawdziwków i kozaków, za śpiewem ptaków który w Bydgoszczy jest rzadkością. Nie wspomnę już o koszach pełnych grzybów, jeżyn zjadanych prosto z krzaczka i pięknego krajobrazu pól pokrytych wrzosem i lasu kolorowej jesieni.  No cóż było , minęło  ale  mam nadzieje że jeszcze wróci bardzo bym chciała.....
Z naszego rodzinnego spaceru przynieśliśmy cudny bukiet kolorowych liści, kasztany, żołędzie, oraz jarzębinę. Jesienne dary natury są niesamowicie inspirujące dla stylistów paznokci oto kilka pięknych stylizacji jakie znalazłam w sieci wśród nich moje inspirowane leśnym klimatem:

             

Moja inspiracja - bardzo retro
                           

w rewersie biały french fajnie widoczny od spodu z boczną krawędzią -


 


 










        




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz