sobota, 7 stycznia 2012

DZIAŁO SIĘ OJ DZIAŁO - CZYLI PODSUMOWANIE ROKU 2011


DZIAŁO SIĘ OJ DZIAŁO

ROK 2011  był dla mnie naprawdę dynamiczny . Rozpoczął się od edycji czasopisma 
AKADEMIA PAZNOKCI  do którego wykonałam okładkę. Tematem przewodnim tej okładki był świat BOOLYWOOD. Jak zawsze przy każdym projekcie tak i tu, inspiracją do stworzenia tej okładki nie było końca. Stworzyłyśmy kilka fajnych stylizacji , razem ze świetnym
 fotografem  Moniką Malugą która pstryknęła ze sto tys. zdjęć - buahhahh
 Powstały trzy docelowe kreacje. 
                                                                                                                                                                 
Moim największym Aniołem z którym się nie rozstaje przy takich projektach jest moja kochana siostra Krystiana.Nastraja mnie pozytywnie , mobilizuje do pracy i pozytywnie nakręca. Bez niej  większość projektów nie miałby sensu, ale o NIEJ za chwilkę.


W efekcie końcowym powstały fantastyczna okładka, jestem z niej mega dumna i bardzo dziękuje wszystkim którzy pomogli mi ją stworzyć.
Oto ona:

 http://www.akademiapaznokcia.pl/index.php/akademia-paznokcia/akademia-paznokcia-numer-32/  


            
To własnie Krystiana - jest moim Aniołem stróżem, podczas realizacji różnych projektów jak i mistrzostw w których staruje -  a w sumie startujemy. Do tego jest mega opanowana i działa terapeutycznie a wierzcie mi charakterek mój do łatwych nie należy. Nie mówiąc już, jakie nerwy mną miotają zanim usłyszę od organizatora mistrzostw słowo - START. Bryyyyyyy dreszcz ....na plecach mam jak o tym pomyślę. To Ona w naszym dwuosobowym zespole dokonuje ogłady mojej osoby, terapeutycznym wpływem pt... zaraz cię zabije jak się nie uspokoisz... i wszystko szybko wraca do normy, później już tylko skupienie i szybka praca nad przelaniem projektu z głowy  na paznokcie. Wyliczony czas co do minuty na każdy element, detal, ornament tak aby całość wyglądał idealnie i estetycznie. Musze przyznać że, nie jest to łatwe jeśli ma się na taką stylizację od 2,5 do 3 godzin. Właśnie tyle miałyśmy czasu na wykonanie mistrzowskiej stylizacji 12 marca 2011 podczas  zeszłorocznych targów  BEAUTY FORUM.  Były to czwarte Mistrzostwa NailArt Trophy owiane nutą tajemniczego, fantastycznego tematu  „Dziewczyna szamana, ale o tym opowiem następnym razem....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz