sobota, 28 marca 2015

Candy Girl i jej stylizacja

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.facebook.com/officialcandygirl/
Miałam przyjemność spotkać się z niesamowicie otwarta, młodą i pełna energii Basią Hetmańską - Candy Girl. Kobieta która działa na różnych płaszczyznach biznesu, mega otwarta i pełna pasji. Zaraża pozytywnymi emocjami i pełnią życia. W jej pięknym i filigranowym ciele mieszczą się ogromne pokłady niespożytej energii, którą bez wahania przekazuje innym. Już od jej wejścia do salonu czułam moc. Dziękuję ci Basiu ze mogłyśmy się spotkać.
W zeszłym roku wykonałam Candy Girl stylizacje paznokci na Warsaw Fashion Weekend.




Basia wyglądał wspaniale, miała na sobie rzeczy własnego projektu. Barakuda to jej firma odzieżowa.




Stylizacja paznokci wykonałam w tonacji kremu, jasnego różu i czerni. Geometryczny wzór idealnie pasował do Basi stylizacji. Oto geometryczna stylizacja paznokci wykonana przeze mnie dla Candy Girl. Oceńcie jak Wam się podoba.



Basia i ja.... 



Pozdrawiam Was Klaudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz